Τι είναι το Mobile Marketing;
Το Mobile Marketing περιλαμβάνει όλες τις διαδικασίες και στρατηγικές που πραγματοποιούνται προκειμένου μια επιχείρηση / brand να επικοινωνήσει και να συνδεθεί με το κοινό του μέσα από διαδραστικούς τρόπους χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε κινητή συσκευή.
Τελευταία παρατηρείται πως οι σελίδες λαμβάνουν μεγάλο μέρος της επισκεψιμότητάς τους από τα κινητά τηλέφωνα. Αυτό οφείλεται στο ότι τα smartphones έχουν κατακλύσει την καθημερινότητα μας. Οι χρήστες smartphone τα χρησιμοποιούν για τις αναζητήσεις τους στο διαδίκτυο, για να μπουν στα προφίλ τους στα social media, για να τραβήξουν φωτογραφίες και video και για να προβούν σε αγορές.
Όλα τα παραπάνω εκμεταλλεύτηκαν αποτελεσματικά ορισμένες εταιρίες και προχώρησαν στην προσαρμογή των websites τους, ώστε να είναι mobile friendly. Αξίζει να σημειωθεί πως οι σελίδες που είναι αρμονικά προσαρμοσμένες στα κινητά τηλέφωνα κατατάσσονται πιο υψηλά στις μηχανές αναζήτησης.
Χρήσεις του Mobile Marketing
SMS Advertising
Μαζική αποστολή sms ή mms στους πελάτες της επιχείρησης σας, για να τους ενημερώσετε σχετικά με ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία ή να τους προειδοποιήσετε έγκαιρα για τη λήξη μιας υπηρεσίας.
SMS Διαγωνισμοί
Μπορούν να ενισχύσουν την προβολή ενός προϊόντος με κάποιον άλλον τρόπο διαφήμισης (online, έντυπη, ραδιοφωνική κλπ). Οι πελάτες καλούνται να στείλουν με sms έναν κωδικό που βρίσκουν στο προϊόν σας ή στη διαφήμιση σας και με αυτόν τον τρόπο συμμετέχουν αυτόματα σε έναν διαγωνισμό.
Mobile Διαφήμιση
Προβληθείτε μέσω διαφήμισης στο Google στους χρήστες που σερφάρουν από το κινητό τους ή κάνουν χρήση κάποιου από τα χιλιάδες διαθέσιμα mobile applications
Mobile έκδοση Ιστοσελίδας
Στόχος είναι οι χρήστες να βρίσκουν ό,τι χρειάζονται εύκολα και γρήγορα στην ιστοσελίδα σας.
Πλεονεκτήματα του Mobile Marketing
από την WhiteMedia
Στόχευση κοινού
- Πραγματοποιείται προσέγγιση των τμημάτων της αγοράς, των οποίων τα χαρακτηριστικά σχετίζονται με εκείνα των αγορών-στόχων, όπως αυτές είναι καθορισμένες από την εταιρεία.
- Η παραμετροποίηση μπορεί να είναι ακόμη και 1:1 (προσωποποίηση) ώστε η ενημέρωση να συμβαδίζει με τα ενδιαφέροντα του πελάτη.
- Δίνει τη δυνατότητα επιλογής τόπου και χρόνου μέσω της υπηρεσίας Bluetooth.
Άμεση και αποτελεσματική προώθηση
- Μπορεί να δημιουργήσει καμπάνιες σε πραγματικό χρόνο
- Η επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να ελέγχει άμεσα την αποδοτικότητα των προωθητικών ενεργειών, χρησιμοποιώντας είτε τεχνικά μέσα, είτε αλληλεπιδρώντας με την αγορά-στόχο.
- Έχει χαμηλό κόστος
Ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό
και δώστε νέο αέρα στην επιχείρηση σας