Back to top

WhiteMedia

  /  Advertising   /  SEO για eCommerce: 6 τρόποι να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με το SEO
Seo ecommerce robot 6 tips post

SEO για eCommerce: 6 τρόποι να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με το SEO

SEO ή Search Engine Optimization είναι το καλύτερο εργαλείο όταν πρόκειται για μια επιχείρηση στο διαδίκτυο. Αποδίδεται άμεσα στην ενίσχυση της επισκεψιμότητας σε κάθε ιστότοπο καθώς και ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου. Ενώ η βελτιστοποίηση σελίδων συχνά θεωρείται αποκλειστικά για την ταξινόμηση σελίδων από τις μηχανές αναζήτησης, η πραγματική αλήθεια είναι ότι οι τεχνικές SEO μπορούν να είναι αρκετά αποτελεσματικές όταν πρόκειται για την αύξηση των πωλήσεων για ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου.

Για να έχετε επιτυχία στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όχι μόνο πρέπει να έχετε επισκεψιμότητα στους ιστότοπούς σας, αλλά πρέπει να τους ενθαρρύνετε να κάνουν αγορές όταν επισκέπτονται τους ιστότοπούς σας. Από αυτό μπορείτε να επωφεληθείτε με τη χρήση τεχνικών βελτιστοποίησης SEO για να αξιοποιήσετε στο έπακρο κάθε μία από τις σελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου σας. Σε αυτό το άρθρο, θα συζητήσουμε 6 τρόπους για να αυξήσετε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω SEO.

Εδώ είναι οι κορυφαίες προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε στο μάρκετινγκ:

Top Inbound Marketing Priorities chart Sept2016 seo gia ecommerce 6 tropoi post

Όπως μπορείτε να δείτε, η SEO κατατάσσεται στην κορυφή όλων των προωθητικών προτεραιοτήτων μάρκετινγκ. Υπάρχουν πολλά περισσότερα από ό, τι δείχνει – ας αρχίσουμε με αυτά που πρέπει να κάνετε.

1. Όλα ξεκινούν με την έρευνα λέξεων-κλειδιών

Ενώ οι λέξεις-κλειδιά είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό μέρος του SEO, θα πρέπει να το προσαρμόσετε περισσότερο για να ταιριάζει με το ηλεκτρονικό εμπόριο σε σύγκριση με τις τυποποιημένες ιστοσελίδες. Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να στοχεύσετε λέξεις-κλειδιά που ταιριάζουν με τα προϊόντα σας στις σελίδες σας. Δυστυχώς, οι παραδοσιακές μέθοδοι εύρεσης λέξεων-κλειδιών δε θα είναι τόσο επιτυχείς για τις σελίδες προϊόντων, αλλά πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα διαφορετικό εργαλείο λέξεων-κλειδιών για να βρείτε τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά.

2. Όλες οι σελίδες προϊόντων πρέπει να βελτιστοποιηθούν

Όταν πρόκειται για την ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου σας, πρέπει να αντιμετωπίζετε κάθε σελίδα του προϊόντος ξεχωριστά. Αυτό σημαίνει ότι κάθε σελίδα πρέπει να βελτιστοποιηθεί χωριστά, έτσι ώστε το Google και άλλες μηχανές αναζήτησης να μην αντιμετωπίζουν όλες τις σελίδες σας το ίδιο γιατί αυτό έχει αντίκτυπο στην ιστοσελίδα σας.

Η βελτιστοποίηση σελίδας είναι πολύ εξειδικευμένη και αποτελείται από πολλά διαφορετικά στοιχεία, όπως η βελτιστοποίηση εικόνας, η χρήση λέξεων-κλειδιών στον τίτλο του προϊόντος, η βελτιστοποίηση των περιγραφών προϊόντων με μεγάλο περιεχόμενο και το σχήμα επισκόπησης προϊόντων. Κάθε μία από τις τεχνικές βελτιστοποίησης είναι εξαιρετικά εύκολη στην εφαρμογή.

3. Η σύνδεση είναι πολύ σημαντική

Οι μηχανές αναζήτησης όπως το Google βρίσκουν ότι οι σύνδεσμοι προς έναν ιστότοπο είναι ο νούμερο ένα παράγοντας για την ποιότητα όταν αποφασίζει για την κατάταξη σελίδων. Ο τρόπος με τον οποίον το βλέπουν είναι αν άλλοι είναι πρόθυμοι να συνδεθούν με αυτό, τότε πρέπει να υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος. Έτσι, με αυτό είπε, πώς πηγαίνετε για να πάρει όλα αυτά τα σημαντικά back links, πρέπει να δώσετε στους ανθρώπους έναν καλό λόγο να θέλουν να συνδεθούν με τις σελίδες σας.

Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό παρέχει το καλύτερο ποιοτικό περιεχόμενο σχετικά με τα συγκεκριμένα προϊόντα που πουλάτε σε κάθε σελίδα. Ο άλλος τρόπος για να το κάνετε είναι να γράψετε περιεχόμενο σχετικά με την επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου που έχετε δημιουργήσει με τα προϊόντα που πουλάτε. Όπως μπορείτε να δείτε, υπάρχουν δύο πολύ διαφορετικοί τρόποι για να το κάνετε.

4. Η δομή της ιστοσελίδας πρέπει να είναι σωστή

Όταν πρόκειται για την εξέταση της ιστοσελίδας σας από τις μηχανές αναζήτησης, εξετάζουν πώς ο ιστότοπος έχει σχεδιαστεί. Θέλετε να είστε σίγουροι ότι έχει δημιουργηθεί με τρόπο που να έχει αρκετή νόημα και αυτό να φαίνεται ευχάριστο. Παρόλο που μπορεί να νομίζετε ότι η δομή είναι σωστή, πρέπει να συμβαδίζει με την δομή που απαιτεί η Google αλλιώς η σελίδα σας δε θα κατατάσσεται ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Όταν έχετε πολλαπλές σελίδες σε έναν ιστότοπο, ο τρόπος με τον οποίο όλες οι σελίδες είναι συνδεδεμένες πρέπει να είναι σε μια ιεραρχία που έχει νόημα και αυτό κάνει τη δομή μιας ιστοσελίδας τέλεια. Όλα τα προϊόντα σας πρέπει να είναι διατεταγμένα σε διαφορετικές κατηγορίες και αυτές οι κατηγορίες θα πρέπει να παρατίθενται σε μια σειρά που έχει νόημα. Ένας καλός κανόνας που πρέπει να ακολουθήσετε είναι να διασφαλίσετε ότι δεν υπάρχουν σελίδες που να απέχουν περισσότερο από τρία κλικ από την αρχική σελίδα αλλιώς υπάρχει κίνδυνος οι ανιχνευτές ιστού να παραβλέψουν ορισμένες από τις σημαντικές σελίδες σας.

5. Η καλύτερη εμπειρία ιστοσελίδας κερδίζει

Το κλειδί σε οποιαδήποτε μηχανή αναζήτησης είναι να παρέχει στους χρήστες της την καλύτερη ποιότητα αναζήτησης και ως εκ τούτου πρέπει να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία για τον επισκέπτη. Εάν τους δώσετε έναν λόγο να παραμείνουν στη σελίδα σας, οι πιθανότητες να καταλήξετε με καινούριους πελάτες αυξάνονται κατά πολύ.

Για να εξασφαλιστεί η καλύτερη εμπειρία πρέπει να παρέχετε προϊόντα υψηλής ποιότητας για να αγοράζουν και  υψηλής ποιότητας περιεχόμενο για να δουν. Τα πιο φρέσκα και πιο συναφή είναι αυτά που θέλουν να δουν. Δεν έχει νόημα να έχετε το ίδιο παλιό περιεχόμενο στον ιστότοπό σας εάν θέλετε οι άνθρωποι να συνεχίσουν να σας επισκέπτονται.

6. Χρησιμοποιείστε πλούσιο και ποιοτικό περιεχόμενο

Εάν δεν έχετε παρατηρήσει μέχρι τώρα, υπάρχει ένα υποκείμενο θέμα σε όλο αυτό το άρθρο. Ενώ οι τεχνικές SEO αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου, η μία σταθερά είναι το περιεχόμενο είναι βασιλιάς. Πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή σε όλο το περιεχόμενο στις σελίδες σας και πρέπει πάντα να είναι φρέσκο, σχετικό και όσο το δυνατόν πιο δυνατό.

Όλες οι περιγραφές των προϊόντων σας πρέπει να είναι σαφείς και συνοπτικές, με τόσες λεπτομέρειες που δε δίνουν στον επισκέπτη κανένα λόγο να πάει πουθενά αλλού για να μάθετε για το προϊόν που πουλάτε. Όλες οι εικόνες πρέπει να είναι υψηλής ανάλυσης και να υπάρχουν μερικές κριτικές πελατών των προϊόντων σας, καθώς είναι εξαιρετικά χρήσιμες.

 

Αυτές είναι πολλές πληροφορίες για να διαχειριστείτε, αλλά ελπίζουμε να θίξαμε όλα τα σημαντικά θέματα. Ελπίζουμε επίσης ότι μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να κατακτήσετε την κορυφή με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.